Sipariş iptali ile ilgili ödeme süreci, talebini ilettiğin andan itibaren 2 iş günü içerisinde başlatılır.
Mobilya, halı ve aydınlatma ürünleri evine teslim edildiği tarihten itibaren 2 yıl boyunca Occo Home Garantisi kapsamına girer.
Kullanıcı hatası içermeyen her durumda Occo Home Garantisi geçerlidir. Örneğin çok beğenerek aldığın mermer masanın ayaklarında ağırlığa bağlı bir eğilme fark ettin, buradan talebini iletirsen hemen incelemeye alınıp gerekli işlem yapılır. Fakat itme-çekme gibi zorlayıcı hareketlerden doğan sorunlar, kullanıcı hatası olarak değerlendirilir ve Occo Home Garantisi kapsamına girmez.
Ürünle ilgili teslimattan sonra problem yaşarsan, sorunun fotoğrafını çekerek sipariş numarasıyla birlikte buradan talep oluşturabilirsin. Talebin incelenip sonucu sana yine e-mail yolu ile iletilecektir.
Satın aldığın ürününün beyan ettiğin adrese tesliminden sonra, ürünün bir başka adrese taşınması veya yerinin değiştirilmesinden kaynaklı herhangi bir kusur ve/veya hasar meydana gelmesi; kullanım hatasından kaynaklanan kusur ve/veya hasarlardır. Bu durumlarda üründeki bu kusurlar garanti kapsamı dışında kalacaktır.
Ödeme iadesi şu şekilde başlar:
Kredi/Banka kartı ile ödemenin iadesi:
HAVALE/EFT/Nakit ödemenin iadesi
HEDİYE ÇEKİ/İNDİRİM KUPONU kullanılan siparişin iadesi;